Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

فکر کنم چیزهایی دارم یاد می گیرم

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۸ ب.ظ

شاید هم آنقدر نباید دنبال چرا و چگونگی باشیم. شاید باید دست نگه داریم لحظه ای، نخواهیم زمین و زمان را به هم بدوزیم.  فقط سهم خودمان را درست انجام دهیم: منصفانه و زیبا بازی کنیم. همین! 

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • دخترچه

نظرات (۲)

بعله قسمت سخت ماجرا
پاسخ:
:)
  • مهرداد رحمتیان
  • در نهایت ادب و احترام و با درود به محضر شریف تان جستجو برای یافتن یه ترانه ی زیبای فرانسوی مرا ابتدا به وبلاگ شما در بلاگفا و سپس در اینجا کشاند ... همین جای زیبا و دنج و حتی باعث شد یک وبلاگ جدید هم در اینجا بسازم . البته هنوز با این سایت جدید آشنایی چندانی ندارم . در بلاگفا برای خودم یک صفحه ی یادبود ساختم اما متاسفانه بدلایلی که خودتان می دانید همه نصفه و نیمه و نابود شد ... فقط نسبت به اینجا چند تراک موسیقی هم شما را همراهی می کند ... از این که صفحه ی شما را پیدا کردم برای خودم خوشحالم ... بهترین ها را برای وجود نازنین تان آرزومندم .
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتان.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی