Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

امتحان های سخت تر قطعا هست

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ق.ظ
درست بعد از سال نو و قبل از امتحان قبلی ام٬ دوباره موش آمد. این بار هی سم ها را می خورد و باز زنده بود. این اتفاق وسط آن همه سر شلوغی بدجوری حالم را گرفت. هنوز درگیر ماجرای حل معضل موش بودم که تولدم شد و بچه ها نصفه شب آمدند در خانه ام و من و مادرم را بیدار کردند و برایم تولد گرفتند. فردای تولدم اما همسایه پایینی آمد و گفت سقف حمامش چکه می کند و این شد سرآغاز دو هفته ماجرا با لوله و لوله کش. وسط سر زدن های آدمهای مختلف٬ ماشین لباس شویی هم اتصالی کرد. نه می توانستم حمام بروم نه لباس بشویم. مشکل لوله را که حل کردند و ماشین لباس شویی جدید که برایم آمد٬ تنها مشکل سقف باز حمام و دستشویی بود که هر دم فکر می کردم از بین آن چوب های کپک زده٬ موشی به کله ام می پرد. فکر میکردم این دیگر ته ماجراست. امروز اول واتس اپ ام قاطی کرد و چون همه کارهای دانشگاه را با واتس اپ میکنیم٬ کلی شاکی شدم. یکهو اما کلا گوشی ام قاطی کرد و روی لوگوی اپل موند. ریستور کردم و کل دیتا از جمله فایل های ضبط شده کلاسم پرید. اما گوشی درست نشد. هنوز هم درست نشده و نمی دانم چه می شود. حالا تلفن هم ندارم. قرار بود مثلا این چند روز را درست درس بخوانم برای امتحان پیش رو. امتحانی که در موضوع تخصصی خودم است ولی با این اوصاف باز هم عقب افتادم...

بعدا نوشت: بعد از تقلاهای فراوان بالاخره در ساعت سه صبح گوشی را درست کردم و فایل های صدای ضبط شده هم برگشت الحمدالله. 
  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • دخترچه

نظرات (۴)

سلام..
بازم خدا رو شکر که ختم به خیر شده...
.
.
چه خوبه که بازم می نویسی...اینجا همه چیز رنگ و بوی دیگه ای داره....
خوشبختانه توی بلاگ میتونم کامنت بذارم..بر خلاف بلاگ اسکای..
پاسخ:
سلام سارا
واقعا اینجا فرق داره...
سلام. امیدوارم حالتون و اوضاع بهتر تر بشه.امروز تولد حضرت عباس بود. شیرینی پخش کردم به نیت خیر برای همه. اومدم ووبلاگتون رو چک کنم به امید اینکه نوشته باشید و دیدم که از خستگی گفتید. خیلی خیلی دعا و مطمئنم که شنیدند. 
در آغوش خدا امن باشید
پاسخ:
سلام
وقتی پیامتون رو خوندم خیلی دلم گرم شد خیلی زیاد. واقعا ممنونم و بازم محتاج دعام. ان شاالله همیشه دلتون آروم باشه و دستتون به خیر.
انشاالله که از این دور ذکرشده، درآمده و به دورههای لذت بخش تری رسیده باشی :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم. الحمدالله اوضاع بهتره.
سلام دخترچه جان، خوبی؟ یه سر این طرفها هم بزن :) فردا انشالله عازم کربلایم ، میخوام یه لیست درست کنم از همه ی کسایی که به نحوی تو ذهنم هستن، الان که اومدم نت  و یاد اینجا افتادم و حتمن اسمت تو لیستم خواهد بود
پاسخ:
سلام
انشاالله سفرت به خیر باشه و التماس دعای فراوان. فاطمه جان دعای مخصوصم کن٬ خیلی مخصوص. واقعا خیلی برام ارزش داره که به یادم بودی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی