Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

آقایی که "جبرییل به او مباهات می نمود" و" میکائیل در گهواره با او سخن میگفت" ، 

" ای فرزند زمزم و صفا" که "بارگاه تو محل اجابت دعاست" ،

آیا جایی آن پایین های محفلت برای رو سیاهی هست که..،

که همه عمر و این أواخر خیلی بیشتر

 راه رفته و ناشکری کرده،

با بندگان خدا تلخی کرده،

تنگ نظر شده نسبت به آنچه خدا بخشیده به دیگری،

مهمان نواز خوبی نبوده،

تحقیر کرده،

غیبت کرده، آن هم غیبت یکی از مهربان ترین ها و پاک ترین ها را،

قطع رحم کرده،

اسراف کرده،

به ایمان نداشته اش غره شده،

کفر گفته و....؟

واقعا هنوز هم راهش می دهی که بنشیند سر سفره ات؟ 


تیترنوشت: سلام کسیکه دردناک وغمگین وشیفته وفروتن است (بخشی از زیارت ناحیه مقدسه)

  • ۹۴/۰۷/۲۸
  • دخترچه

نظرات (۲)

  • سارای قصه
  • سلام کسیکه دردناک و غمگین و شیفته و فروتن است..
    پاسخ:
    عزاداری هات قبول سارا
  • پرنده گولو
  • سلام
    محزون باشی گلم
    و حزنت جز برای حق نباشه


    دلم نیومد بگم عزاداری هات قبول
    قبول چی؟ قبول کی؟
    کاش اصلا نبود که مقبولیتی هم نبود
    دخترچه من اصلا با عاشورا کنار نمیام
    اصلن طالب بالدم مقتول بالکربلا هم بیاد
    استخونهایی که روشون اسب تاختند خوب میشن؟
    من رو می شناخت که از سادات نشدم. من کینه ای هستم. دلم هیچ صاف نمیشه

    منم نشوندی کنارت تو عزاداری عراقی ها؟
    بنشون
    من خیلی غیبت خورده ام تو زندگی
    پاسخ:
    سلام گولویم...
    این جملاتت چند روزه درگیرم کرده. امروز یادم اومد که شاید جوابش رو باید در این ابیات نی نامه قیصر جست و جو کرد:
    شگفتا بی سر و سامانی عشق!
    به روی نیزه سرگردانی عشق!
    ز دست عشق عالم در هیاهوست
    تمام فتنه ها زیر سر اوست

    سخته درک این مرتبه از رضا... خیلی سخته گولو و من فقط دارم  ادای فهمیدن رو در میارم.

    بودی گولویم، تو مجلس عزاداری عراقی ها هم تو بودی هم حنایت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی