Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

لعنتی

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ


یک روز این زخم لعنتی دیگر آنقدر ناگهانی سرباز نمی‌کند. یک روزی هم می‌آید که راحت اسباب‌بازی‌های بچه‌ها را نگاه کنم و آن تداعی دردآور خودش را در چشمم فرو نکند. 
پر از هیجان بودم. شبیه بچه‌ها. عکسش را نگاه می‌کردم، اسمش کمار بود و من مدام تخیل می‌کردم که الان کجاست و کی به مقصد می‌رسد. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که یک آدم دیگری که من حتی ندیده بودمش و قرار نبود هیچ کجای آن داستان باشد، این خوشی را هم از من گرفت و من یخ کردم.
باید از این درد هم بگذرم. نمی‌دانم این یکی چرا آنقدر عمیق شده.

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • دخترچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی