Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

حسینای گولو

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ق.ظ

گولو گفت از حسینا راه برگشتی نیست و من اشک ریختم. 

ولی از حسینای گولو گله هم دارم. خودش هم خوب می داند از چه گله دارم. حالا که راه برگشتی نگذاشته برای ماها و معتادمان کرده٬ نمی شود که گله هایمان را هم نگه دارد پیش خودش؟!

چرا انقدر حرفم کم می آید؟


  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • دخترچه

نظرات (۱)

سلام
چقد خواندن این لفظ حسینای گولو عجیب و سخت بود
من حسینا را مال خودم میدانم، سرش نق میزنم و حتی داد میکشم و بغلش میکنم و حسینای خودم است
ولی یهو ته دلم خالی شد
چه کرده ام که حسینا مرا گولوی حسینا بداند؟
دخترچه من هیچ کاری نکرده ام برای حسینا
شاید از این دلگیر است
پاسخ:
سلام گولو
نمی دونم. ولی منم دلگیرم. من درد می کنم. من از تو طلبکارترم. من مدعی شده ام که یک سری کارها را نکرده ام برای او و باید ببیند٬ باید نشانم دهد که میبیند. تواضعم را جایی گم کرده ام گولو. گولو٬ من درد میکنم٬ درد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی