Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

می گذرد...

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

آدم فکر می کنه که تجربه یک رابطه ناموفق کمرنگ شده و دیگه جایی توی ذهن آدم نداره. واقعیت اینه که هر بار در معرض شروع احتمالی یک رابطه عاطفی قرار می گیری٬ آژیر خطر رابطه قبلی فعال میشه. این فی نفسه بد نیست و می تونه به تصمیم گیری درست کمک کنه٬ اما خب ترس و دلهره زیادی به آدم میده. در عین حال٬ من الان به بعضی اشتباهات خودم که فکر می کنم شرمنده میشم. نه اینکه دوست داشتم که اون اشتباهات رو نمی کردم که اون رابطه ادامه پیدا کنه (که نه ادامه پیدا می کرد و نه من هرگز دلم می خواد که اون رابطه ادامه پیدا کرده بود!). اما دلم می خواست که خویشتن داری بیشتری تو بعضی موقعیت ها نشون داده بودم و بهتر عمل کرده بودم تا امروز به خودم مطمئن تر بودم.

من هنوز آقای فیلسوف رو از نزدیک ندیدم. معلوم هم نیست تا من برم ایران٬ هر دو بخواهیم هم رو ببینیم. آقای فیلسوف هم آدم محتاطیه. او هم مثل من در فروردین ۹۰ یک رابطه عاطفی رو تموم کرده. ولی ما خیلی از هم کم میدونیم و تصمیم گرفتیم تا رفتن من به ایران حتی تماس تلفنی و اینها هم نداشته باشیم. 

-----------------------------------

من خوبم. زندگی ام استرس کمتری داره این روزها. نه اینکه اوضاع آسون تر شده باشه. دارم یاد می گیرم انقدر آدمها و اتفاقات رو جدی نگیرم. 

  • ۹۶/۱۱/۱۰
  • دخترچه

نظرات (۶)

مدت زیادی از تموم شدن روابط عاطفی سابقتون می گذره اما خب طبیعیه هر دو محتاطانه عمل کنید، به هر حال امیدوارم بهترین اتفاق رخ بده براتون
پاسخ:
ممنونم از دعای خوبتون. :)
احتیاط خوبه. ولی زیادش اصلا خوب نیست. ما یک بار به دنیا میایم و یک بار زندگی میکنیم و فرصت محدودی داریم. اگه قرار باشه زیادی احتیاط کنیم خیلی از فرصت هامون رو از دست میدیم و سر پیری افسوس میخوریم.
امیدوارم تو و فیلسوف نیمه های گمشده ی هم باشید که در کنار هم پازل زندگیتون کامل بشه.
ب ات یه دنیا عشق آرزو میکنم. 
لطفا بیشتر بنویس.

پاسخ:
سلام رافائل. خیلی خیلی ممنونم از دعات و کلی خوشحالم کردی. خیلی دعا کن تکلیف یک سری چیزها توی زندگی ام مشخص شه.
خیلی دوست دارم بیشتر بنویسم. تنبل راکدی شدم. 
سلام...خوبه که داری مینویسی...خیلی خوب..
پاسخ:
سلام، چه خوب که می خونی
ان شالله که بخیر و سلامتی یار جان هر که هست برسد و دست در دستش با احساس امنیت و آرامش ادامه بدهی

گاهی آدم میگه کاش عقل الانم رو اون موقع داشتم
پاسخ:
ممنون. واقعا کاش می شد آدم عقلش رو به گذشته انتقال بده.  الان دقیقا همین رو داشتم به خودم می گفتم. کاش درست تصمیم گرفته بودم و کاش بالغانه تر بعدش رفتار می کردم. اما خب وقتی تصمیم اشتاه رو گرفتی و وارد رابطه مریض شدی٬  در معرض بدترین وجوه نهفته خودت هم قرار می گیری.
خدا آدم رو رها نکنه هیچ وقت...
خیلی از چیزها تو زندگی عوض می شده. دیدگاه های انسان ها و نظراتشون نسبت به مسائل، طرز تعاملشون با همدیگه و خیلی چیزهای دیگه. به شخصه معتقدم که اگه شخص مورد نظر آدمی باشه که بتونه درک کنه طرف مقابله(یا سعی کنه) و آدم easy goingای هم باشه باقی مسائل قابل حله. دنبال آدم کامل نباش دخترچه:). اگه طرف مینیمم های تو را داشت و مهم تر از همه «واقعا» شعور داره بهش فکر کن:) 
و البته همیشه اینم در نظر داشته باش که تلخیه تموم کردن یه رابطه تا مدت ها همراه انسان میمونه.
پاسخ:
سلام
خوشحالم که هنوز به اینجا سر می زنید. آره آدم خیلی عوض میشه. سخت گیر هستم اما دنبال آدم کامل نیستم. :))
کاش چیزی به اسم شعور سنج وجود داشت!
سلام، خوشحال شدم که خوبی
پاسخ:
سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی