Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

دل تنگی

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ب.ظ

خیلی حرف دارم اما نمی تونم بنویسم. نمی دانم چرا.

چرا انقدر گمم؟

  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • دخترچه

نظرات (۳)

:(
کاش بنویسین ، بلکه به پیدا شدن کمک کنه
پاسخ:
باعث شدی بنویسم :)
اومدم چک کنم ، چه خوشحال شدم:) میدونی من از اون سوپر وبلاگ خوان های خیلی سوپر کامنت نگذار بودم همیشه. و این کامنت ها جزو معدود فعالیت های من هست، آدمیزاده دیگه ، دلش با کسانی احساس نزدیکی میکنه در حالیکه شاید ظاهرا نقطه مشترک نداره، امشب دعاگو هستم، راستی به منم لطفا بگو چطور مجبور به نوشتن کردی خودت رو، به شدت حال همین پستت رو دارم و...
پاسخ:
امروز دلم بیشتر هم گرفته بود. یه درسی که قاعدتا من باید توش بهتر از همه باشم رو برای تکلیفش نمره کمتر از حد انتظار گرفتم. حالم بهم ریخت و از اینکه حالم به هم ریخته شد بیشتر از خودم شاکی شدم که آخه این چه وضعشه که سر پیری راه انداختم در حالیکه قبلا توی این وادی ها نبودم! دلم می خواست یکی باهام حرف بزنه. اومدم اینجا و همین کامنت و کامنت بعدی ات خیلی حالم رو بهتر کرد.
مدتها بود که می دونستم راه رهایی از این سنگینی نوشتنه اما جراتش نمی یومد. دیروز که اومدم و کامنتت رو خوندم گفتم به خودم بنویس! کوتاه ولی بنوبیس. اون حس کمال طلبی همه چیز نویسی رو گذاشتم کنار.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی