Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

"از هر دو جهان بگذر تنها زن و تنها خور / تا ملک ملک گویند تنهات مبارک باد"

Mon coin de solitude

اینجا کنج تنهایی من است. از بچگی عادت داشتم، جایی از اتاقم را کنج تنهایی بدانم. پشت دری، کنج دیواری و یا کنار شوفاژی. عموما برای هموار کردن لحظات سختم به آن کنج پناه می بردم. این وبلاگ، برای من حکایت همان کنج آشنا را دارد. کنجی که مجال خلوت با خود را برایم فراهم می کند.

بعد از اسباب کشی به اینجاُ متاسفانه هنوز کل آرشیو را نتوانستم منتقل کنم و برخی از پستها هنوز سرجایشان قرار نگرفته اند. نظرات وبلاگ قبلی هم که متاسفانه همه از بین رفتند...

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

وقتی عصبانی و دلخور میشم، صدام می لرزه

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ

خب باید اعتراف کنم که همکار هنوز این توانایی رو داره که بهمَم بریزه و من برای اولین بار عصبانیتم رو بهش نشون دادم و خب طبیعتا اون طلبکار شد.

این بار اما بعد از اینکه چند ساعتم هدر شد به فکر کردن به موضوع و سرزنش و تقصیریابی خودم، برای خنداندن خودم تلاش کردم. همین خنده های شاید الکی تاثیر خودشون رو می گذارند.


دلم برای گولو تنگ شده. هی شک می کنم نکنه وبلاگش هک شده، اما باز می گم اگه خودش خواسته باشه که پی گیرش نشیم چی؟ برای همین بهش ایمیل هم نزدم. اما خیلی خیلی این روزها احتیاج دارم به نوشته هاش.

  • ۹۴/۰۶/۱۹
  • دخترچه

نظرات (۲)

منم 8 ساله وبلاگ مینوشتم وقتی یکی از دوستای وبلاگی میرفت انگار یه چیزی از زندگیم کم میشد
پاسخ:
سلام، درسته بعضی دوستان وبلاگی بخشی از زندگی آدم میشن.
سلام دخترچه جان..
من معمولا موقع خشم کلماتی رو که باید دم دست ندارم و بیشتر اوقات بیجا و بی جهت صرفا کوتاه میام و دلم میخواد زودتر همه چیز ختم بشه..
میدونم که اینم غلطه چون بعدش مدت ها بسته به اهمیت موضوع اون خشمو با خودم حمل میکنم و توی ذهنم با طرف بحث میکنم ..
به نظرم درستش همین برخورد دخترچه ست..که خشممون رو معقول بروز بدیم و بعد هم خودمونو بخندونیم و رها کنیم اون ماجرا رو..سخته اما برای من..

..وقتی کامنت سارا طولانی تر از متنِ پست میشود!!

..گولو..فکر نمیکنم حک شده باشه..اون کلمات برای خودشند..خوب باشه هرکجا که هست..

پاسخ:
سلام سارا،
آره منم مشکلم اینه که به شدت کلمه کم میارم و لحن و تن صدام هم نا آرومی ام رو نشون میده. منم مثل تو تا مدتها بعدش با طرف بحث می کنم و نمی تونم فی البداهه بهترین جوتب رو بدم.
بروز خشم من شاید تا حدی کمکم کرد اما باید می ذاشتم یه ذره آروم شم که بتونم یه جواب خیلی منطقی و کوتاه بهش بدم و بعد می رفتم.

امیدوارم گولویمان زود بیاد و صدای جیک جیکش (شایدم چه چه اش) حالمون رو خوب کنه. :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی